” هاخدلها حقها مني “ – جريدة نورت

14

انتشر على مواقع التواصل الاجتماعي في الساعات القليلة الماضية مقطع فيديو ل ” أحمد أبو عميرة ” قاتل فتاة محافظة المنوفية في مصر ” أماني الجزار ” قبل انتحاره والذي أقدم على قتلها يوم السبت الماضي لرفض أسرتها ارتباطها به .

وظهر الشاب في الفيديو وهو يبكي ومنهارا أثناء اختبائه معربا عن ندمه عما فعله فقال : ” سلام عليكم .. أنا أحمد أبو عميرة اللي كلكو بتدوروا عليه .. أنا المجرم اللي الكل اتهموه بالغدر والخيانة، أنا البني آدم اللي معرفش يعمل الصح حتى مع نفسه ” .

وتابع : ” معرفش يكون أي حاجة حتى البني آدمة اللي كانت في إيده معرفش يدافع عنها .. واللع العظيم ما عملت كده بمزاجي وهي عارفة .. أنا كنت بتنفسها وعايش عشانها، هي اللي كانت بتشيل عني كل حاجة وبتشيل همي وبتدور عليا، هي الحلم اللي بنيته لنفسي ” .

وأضاف مستكملا حديثه عن الضحية : ” عمرها ما قصرت معايا، ياما زعلنا واتخانقنا بس عمرها ما وصفتني بالمواصفات اللي انتو بتقولوها دي .. أنا موجود ودمي موجود ومستعد لأي حاجة، الكلام ده بعد ما اخدلها حقها مني لإن أنا عمري ما هسامح نفسي ” .

واختتم أحمد أبو عميرة موجها حديثه على ما يبدو لأحد أقارب الضحية : ” منك لله انتي السبب وانتي اللي عملتي فيا أنا وهي كده .. منك لله، باقلك 45 يوم مموتاها حرام عليكي ليه كده ” .

يذكر أن وزارة الداخلية المصرية كانت قد أعلنت عن عثورها على جثة قاتل فتاة المنوفية على طريق (مصر-إسكندرية) الزراعي منتحرا باستخدام ” فرد خرطوش” وهو نفس السلاح الذي استخدمه في ارتكاب جريمته وقتل الضحية .

شاهد ايضا  أحدث ظهور للفنانة ” باسكال مشعلاني ” ونجلها الوحيد إيلي – جريدة نورت

The post ” هاخدلها حقها مني “ – جريدة نورت appeared first on تركيا اليوم.

Leave A Reply

Your email address will not be published.